Verzendkosten

  • De verzendkosten voor brievenbuspost binnen Nederland zijn op gewicht tussen de €1,00 en €4,00 via PostNL.
  • Brievenbuspakje €4,00 & Pakketpost €5,75 via DHL.
  • Verzendkosten België via DPD:
  • Brievenbuspost: €1,55 tot €4,65
  • Brievenbuspakje: €8,00
  • Pakket: €12,25
  • Je betaalt de verzendkosten voor zowel de kosten voor het verzenden als voor de verpakkingskosten.
  • Bestellingen worden binnen 48 uur verzonden.
  • Gratis verzenden in Nederland bij besteding vanaf €40,00
  • Gratis verzenden in België vanaf €60,00

 

Ophalen in Duiven of Ulft

Jouw bestelling kan op afspraak opgehaald worden in Duiven of Ulft.
Wij komen eens per week in Ulft, het kan dus zijn dat je even moet wachten met afhalen in Ulft.

 

Retour zenden

Garantie:

Is je bestelling beschadigd aangekomen?
Neem dan direct per mail contact op met Vrolijk inpakken.
Je kunt de schade melden via mail@vrolijkinpakken.nl
We zorgen dan samen voor een goede oplossing.

Retourrecht:

Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel vrolijkheid & plezier ingepakt en verzonden. Het kan echter voorkomen dat je toch niet tevreden bent, dat is jammer, maar uiteraard mag je je bestelling altijd retour sturen.

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Retouren dienen wel vooraf via mail: mail@vrolijkinpakken.nl gemeld te worden.

Stappenplan retourneren:

1.Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet:
– De artikelen dient onbeschadigd en ongebruikt te zijn
– De artikelen dienen in de originele verpakking retour te worden gezonden

2.Vul het retour/formulier voor herroeping in en/of mail het naar mail@vrolijkinpakken.nl Je mag het ook even kopiëren en in de mail plakken als je geen printer of scanner hebt. Je vindt het formulier hier: HERROEPING/RETOURFORMULIER

3.Verpak de artikelen weer in de originele verpakking

4.Schrijf het retouradres op de verpakking:
Vrolijk inpakken
Golden Delicious 10
6922AR Duiven

5.Frankeer het pakket en breng het naar de brievenbus of het PostNL servicepunt. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Bekijk hier de actuele Post NL tarieven: https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/?country=nl​ .
Voor actuele tarieven vanuit België klik hier: http://www.postnl.be/verzenden/pakket-verzenden/tarief-informatie-pakketten/

  1. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant.
    Alleen de kosten van ongebruikte en onbeschadigde producten worden gecrediteerd.
  2. Bij retourneren van de hele bestelling worden ook de reeds betaalde verzendkosten retour gestort. Bij retourneren van een gedeelte van de bestelling wordt alleen het aankoopbedrag retour gestort.

8.Heb je geen verzendkosten betaald omdat je voor meer dan €40,- (Belgie €50,-) besteld hebt en je komt door retour zenden onder de €40,- (Belgie €50,-) uit, dan worden alsnog de verzendkosten in rekening gebracht en verrekend met je retour bedrag.

  1. Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op jouw bankrekening.
  2. Let op: PostNL is gestopt met de tweede bezorgpoging. Lukt de eerste bezorgpoging niet dan brengt PostNL je pakketje naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Je kunt je pakketje dan diezelfde dag, of de dag erna nog ophalen bij dit afhaalpunt. Houd de track and trace gegevens in de gaten waar jouw pakketje afgeleverd is. Denk er aan om een legitimatie mee te nemen. Het postNL afhaalpunt bewaart jouw pakketje een week, heb je het dan nog niet opgehaald dan wordt je pakketje teruggestuurd naar ons. Wil je dat we je pakketje opnieuw naar je toe sturen? Geen probleem, je betaald ons dan wel nogmaals de verzendkosten, ook als het een pakket betreft waar je geen verzendkosten voor betaald hebt. Wil je je bestelling dan liever annuleren? Ook dat is geen probleem, we maken dan je betaalde bedrag retour aan je over minus de verzendkosten

Voor meer informatie kun je uiteraard contact opnemen
mail@vrolijkinpakken.nl

We wijzen je erop dat er een mogelijkheid is dat de consument een geschil met een webwinkel kan voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Deel Vrolijk inpakken met jouw vrienden